Stanje osobnog računa

Izaberite jednostavniji i brži uvid u stanje na osobnom računu!

Putem Interneta

  • na mrežnim stranicama dmf.azfond.hr kliknite na Osobni račun
  • nakon unosa korisničkog broja i PIN-a dostupna Vam je „Redovita potvrda o stečenim udjelima i isplati mirovine“ odnosno, jednostavan pristup cjelovitom pregledu prometa i stanja na svom osobnom računu.
  • Pod Postavkama > Način izvješćivanja možete se prijaviti i na redovito izvješćivanje putem e-maila ili SMS-a, kada ćete nakon svake promjene na osobnom računu primiti poruku s novim stanjem.

 

Putem e-mail poruke

  • Ukoliko ste izabrali ovaj način izvješćivanja, na e-mail adresu koju ste naveli u prijavi, nakon svake uplate odnosno transakcije po osobnom računu, primiti ćete poruku s podacima o prometu i konačnom stanju računa

 

Telefonom

AZ informacijski centar za članove 0800 0099 na raspolaganju Vam je 24 sata. Radi zaštite tajnosti podataka, informacije o stanju i prometu na Vašem osobnom računu ”pročitati” će Vam govorni automat.

  • Nazovite besplatni infotelefon i birajte 2 za pristup AZ DMF-ovima
  • unesite svoj korisnički broj i PIN te u izborniku birajte željenu opciju


Radnim danom od 8 do 16 sati, savjetom će Vam rado pomoći naše ljubazno osoblje na koje možete preusmjeriti svoj poziv.

 

Na zahtjev putem SMS poruke

  • ako u bilo kojem trenutku želite uvid u stanje na osobnom računu, pošaljite na broj 098 499 499, SMS poruku sljedećeg sadržaja: Ime fonda Korisnički broj - PIN (npr. DMF111110000-4444) i za nekoliko trenutaka na GSM uređaj s kojeg ste poslali zahtjev dobit ćete povratnu SMS poruku sa stanjem na osobnom računu.

 

U slučaju da iz bilo kojeg razloga niste primili ili ste zaboravili Vaš korisnički broj i PIN u AZ DMF-u, na stranici "Gubitak korisničkog broja i/ili PIN-a", pronaći ćete informacije o tome što je potrebno učiniti kako bismo Vam poslali nove korisničke oznake, a upute možete dobiti u AZ informacijskom centru za članove pozivom na besplatan broj telefona 0800 0099.